tisdag 28 september 2010

Hälsa på mamma och syster..

Igår åkte jag hem till mamma för att hon skulle hjälpa mig färga håret.. Vart inte så jätte mycke skildnad i håret bara de att utväxten försvann och min urtvättade/blekta röda färg försvann, skönt, vart nå askblond färg.. Va hos mamma i typ 3-4timmar.. Svårt att åka där ifrån efter som jag inte träffar dem så ofta så hade men mycke att prata om.. Fick me mig en gryta av mamma, jag ska bli mästerkock och göra köttgryta nån dag, kommer nog inte gå så bra känns de som..XD
Jag spela saxofon, de ni..XD Syrran har fått för sig att hon ska spela de så då testa jag några toner..:P Man känner sig skiit dum när man blåser i den för man ser ut som en hamster..XD Fick träffa på syrrans kattunge.. Den va lite fulsöt tycke ja..:P Liten va den, är van me mina vilddjur som börjar bli så stora..:) Träffa även på Leo om vart glad att se än och träffa min bäbis fast han vart lite sur för jag plocka hårtussar från honom..XD Ni vet när håret håller på att låssna men de släpper inte utan de bildar som tover i pälsen..
Fick mig en posetiv överraskning..:D Ställde mig på vågen hos mamma för jag har ingen egen, jag va lite nyfiken på om man skaffat sig någe "sambofett"..XD Men nepp hade faktiskt gått ner nått kilo hur de nu gått till..? Tycker jag små äter hela tiden på dagarna för att jag har tråkigt men att springa upp och ner på jobbet kanske gjort så en del försvunnit från låren för jag tycker dem blivit mindre..:)

***
Målaren är här nu och fixar i sovrummet så till helgen är de nog klart, spännande!! Bara madrasser som saknas till sängen som står där sen så kan vi flytta in dit..:D Visar bilder sen hur de va förut och hur de blev..;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3