lördag 18 september 2010

Ca 700st..

Jobba inatt.. Usch va en tidning som skulle läggas ner i varje brevlåda som fanns i distriktet så inatt har jag dela ut ca 700st Östhammars Nyheter i Östhammar + alla andra tidningar som vanligt UNT, DN, SVD, DI.. De tog sin lilla tid, va klar vid 8 brukar annars vara klar vid 5-6.. Men inatt blir de lugnare för då är de bara tre sortes tidningar som ska delas ut och man slipper lämna i varje postlåda så de lär gå fortare.. Söndagar är skönast att jobba..:)
Träffa på en skiit söt valp i en av hyreshusen och den ville inte gå ut fören jag va klar och följde me ut..:P

Btw idag kommer syrran på besök och stannar till imorn.. Vi har ju Disney Channel nu som lockar hit henne..XD Undra hur de blir när vi inte har den längre för just nu har vi den bara på test så den kommer försvinna sen eftersom vi inte valde in den bland kanalerna.. Kommer sakna den kanalen :(, jag är ju lite barnslig av mig så jag tycker om barnkanaler och barnfilmer..:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3