lördag 25 september 2010

Stora stan den 24/9-2010..

Va ju till Uppsala igår me bby och satte sprätt på en del av min lön..:P Va in på Gränby och klippte mig.. Inte helt nöjd men de är jag ju aldrig men de känndes bättre än va jag brukar känna efter jag klippt mig men de är skönt att slippa alla tovor.. Visar sen hur de ser ut efter jag färgat de..;) Ikea, gränby, skopunkten, mediemarkt, elgiganten, jysk och Maxi va dem affärer som vi besökte..:P Köpte saker till hallen som jag ska visa sen.. Den kommer bli bättre och de kommer se mer välkomnande ut tycker jag..;)
När vi va på Gränby såklart jag hitta en tjöja jag vill ha men jag har bestämt att jag ska spara pengarna, de är ju liksom jul snart + jag vill ha mobilen som jag visa förut men man vet aldrig jag kanske beställer hem tröjan ändå..;) Hitta även skor på skopunkten men jag kommer aldrig få tillfällen att använda dem så jag ställde tillbaka dem..:(
Vi kom hem sent för vi fick vänta en stund innan jag fick klippa mig sen tog ju klippningen en stund och sen inne på elgiganten tog de en jäkla tid sen efter vi vart i uppsala så åkte vi till sandika för att lämna en sak som en person bet oss att köpa åt honom så då vart de att vi satt där ett tag och fika me honom och hans familjen..
När vi kom hem vid halv 10 så sov jag en stund och sen stack till jobbet.. De va min dag de..:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3