söndag 19 september 2010

Kladda och måla..

Gick fint att jobba inatt.. Kom hem vid 6 tiden.. Gick sen upp vid 10 och kolla på tv me syrran och spela spel.. Senare gick vi ut och måla på ladan.. Johan skicka upp mig i skopan så jag nåde högre upp.. Haha jag fick inte hissa upp honom för han lita inte på mig, han trodde jag skulle lyckas riva ladan..XD
Efter ett tag så vart vi hungriga och jag hade ide torka om va vi skulle äta så vi åkte till Stop 76 och käka pizza.. Mamma kom och hämta syrran där.. Johan och jag åkte hem och måla vidare på ladan, när mörkret kom så gick vi in och nu sitter vi och kolla på valvakan..:P Japp jag kan stolt säga att jag inte röstat..:P Jag bryr mig inte speciellt eftersom jag inte är så insatt i de hela men jag tror jag ska rösta nästa gång alltså om 4år, för under dem åren tycker jag att jag borde ha lärt mig nått om partierna.. Johan sitter och förklarar hur allt funkar..:P
P.S Fick present av syrran.. Hon hade vart på ålandsbåten innan hon kom till oss igår så hon hade köpt nagelack och godis(Johan kommer säkert äta upp de) till mig..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3