torsdag 30 september 2010

Klar för dagen..

Målat klart för idag fick måla själv idag för Johan hade annat att göra.. Kanon fint väder idag men handen är helt mör får se om man pallar me att måla mer imorn.. Personen som egentligen skulle måla, börja men avsluta de inte så de vart att jag och Johan får göra klart de men de är bara plus för oss för då får vi dem pengarna eller snarare jag får dem(hihi) de sa Johan iaf för han tyckte jag va värd dem efter som jag har måla mest och så jag kan får köpa nå fint till mig själv, sicken snäll pojkvän jag har..:D
Nu tänkte jag sätta mig och skiksa lite på en tatuering som kusinen vill ha om min hand klara av de för den känns lite stel.. Blir en lugn kväll, katterna är ute och busar och Johan är me Patrik på nå snömöte som kommer hålla på ett tag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3