torsdag 23 september 2010

Vem behöver bry sig om tiden..;)

Ojdå klockan är snart 2 och jag har fortfarande pyjamas på mig och ändå har jag vart vaken sen 8-9..XD Tiden har runnit iväg, kollat lite på tv och så kolla jag på Hannah Montana the move.. :P Tyra Banks va ju klockren i den även om hon bara va men en liten stund..:P
Dem ringde från syboden där jag beställde min syning och sa att den hade kommit, har bara tagit typ 3 veckor, börja tro att dem glömt bort än eller tappat bort nr..:P Ska hämta den imorn så de ska bli kul och se hur den ser ut irl..^^
Ne nu ska jag slänga på mig lite kläder och kolla posten, hoppas på att min lönebesked har kommit och att min tidningen har kommit..:) Sen blir de att tvätt, tvätt, stryka och diska.. bläää..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3