fredag 10 september 2010

Cleaned up the mess..

Har städa typ hela dagen.. Grundlig städning me dammsugning och av tork av golv och lister..:P Plockat av köksbänkar och köksbord från massa av Johans papper och reklampapper.. Diskat, tvättat, vikt tvätt, fixat katt lådan och skaka mattor.. Plockat i sovrummet.. Vart och handla och lagat mat.. Vart riktigt flitig idag*stolt*.. :)
Kollat på Idol och nu håller Pirates of the Caribbean på och visas på tv4.. Fanns inge annat att titta på, konstigt nog har jag inte riktigt lessna på den filmen.. När den va ny så sov jag hos min kompis och vi kolla på den filmen minst 14-15ggr på den veckan, vi va så ner kärade i Orlando Bloom och Johnny Depp så vi lessna aldrig att kolla..Haha :P Och sen har man ju sett den filmen ett par gånger till men ändå så orkar man se den igen för vissa filmer kan man ju bara känna åååh nej inte den men me dem här så kan man se dem flera gånger och de är ju posetivt.. :P
Hoppas att Johan hinner hem innan jag åker och jobbar om nån timme..
Han är ute och jobbar som vanligt..:( Och träffar jag inte honom ikväll får jag nog inte träffa han förren imorgon kväll för jag ska köra 1 ½distrik inatt och sånt tar ju lite tid, kommer la hem innan 10 imorgon bitti och Johan skulle iväg me Christer på nå skrotgrejs vid 8 så då missar jag honom..:( Får hoppas på att jag får träffa han innan imorgon kväll..^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3