lördag 11 september 2010

Home after work..

Kom hem nyss.. Gick bra att jobba dock vart de en bunt me tidningar kvar som jag inte vet vart dem ska för jag har aldrig vart me om att jag fått en sån bunt + ingen sa nå om den så jag lät den ligga kvar i bilden tsm me dem andra tidningarna som blev över får la ta och reda ut va de va för bunt inatt när jag ska jobba igen.. Efter jobbet åkte jag in på mammas jobb och hälsa på lite, jag ville inte va själv hemma de är så tråkigt så jag va där i ca 2timmar sen började ryggen ta stryk, fattar inte varför jag inte kan stå som vanligt en längre stund utan att få ont..? Aja nu är jag hemma iaf och funderar på att sätta igång en film och sova till den men de känns som jag kommer sova bort hela dagen men men, får la ta den smällen jag är ju ändå själv hemma.."/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3