måndag 27 september 2010

Sometime in the future..


En vacker dag ska jag tatuera in den här..
Kattenungen har jag rita av som ni ser från bilden till höger men de andra har jag ritat till själv.. Ända sen jag såg den bilden me Sylvester babyn så har jag vela tatuera in den och att den ska reppresentera Skrutt för han har alltid varit min lilla bäbis.. Färgerna kommer va andra för jag vill ju att den ska ha dem färgerna som Skrutt har sen blir de en annan stil på texten sen ska jag försöka ta ett tass avtryck av Skrutt så jag får just hans avtryck.. Kommer tatuera in den som ett minne efter Skrutt lämnat oss efter som jag ska skriva in året han föddes och de han dog(därför har jag gjort ??-tecknen på bilden) men än så länge lever han och mår bra..<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3