söndag 26 september 2010

Kul hos Krantzen men inte på Bowlan..

Johan åkt före till sandika för att lämna en traktor så jag fick åka och hämta Patrik och sen åka och hämta Johan i sandika sen på väg mot festen ut mot valö så kom pöjkarna på att dem inte hade groggvirke så de va bara att åka in till Gimo och sen tillbaka mot festen.. Även om jag inte drack så hade jag trevligt..:) Va dock en dryg människa där som va typisk sån där "jag vet allt och jag är bättre än dig"-person.. Jag uppfatta henne så iaf, skiit dryg..

Kom in på ett ämne och då börja Johan babbla på om de så vi får se om de bara va alkoholen som prata eller om de händer, men de får man inte veta fören vid nyår..;)
Senare på kvällen stack hela gänget som va hos Krantzen vidare mot Bowlan.. Helt ovärt att gå in där men vi gjorde de ändå.. Lång kö + kosta 120spänn och jag skulle bara va där en timme för sen skulle jag hem och byta om och sen vidare till jobbet.. Hälften av allt folk som va där ca 30+ ingen vacker syn när dem börja klänga på varandra.."/ Va lång kö men de va inte mycke folk som va där tycker jag eller jo för att va östhammar så va de la en hel del..
Men de posetiva va att Johan ska köpa kläder åt mig för han låna pengar av mig för att supa på krogen.. Han hade sagt förut att han tyckte vi inte skulle slösa pengar på att gå ut på krogen men han gjorde ju de iaf så då skulle jag få lite kläder..;) Bra deal få se om han håller de bara..:P
Btw så blir de ingen krogen nästa vecka för mig iaf för jag ska jobba.. Tjänar heldre pengar än gör av me dem..:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3