onsdag 20 juli 2011

20 Juli 2011

Lyckades ringa mitt samtal och få en tid bokad. Dock öppna de inte kl11 som dem sa, telefon svaran babbla på, jag kom inte fram fören efter halv12. Åkte och handla efter. När jag kom hem fixa jag lite saker inne b la gjort morotskaka och sen så la jag mig i solen men den va ju inte frame så länge så klart.! Vart frame hela dagen men när ja lägger mig så sticker den.
Börja fixa me middan, ost och skink paj.^^ Johan kom hem och slängde i sig maten och sen bar de iväg att jobba igen. Själv la jag mig på soffan och somna till tv. Johan kom hem vid 11 och väkte mig men han åkte igen men kommer nog hem igen snart.

Appropå inget alls så har jag ett starkt sug av att jag vill åka till Uppsala och spändera lite slantar. Johan kanske kan ta sig en dag ledigt snart om jag har tur.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3