fredag 8 juli 2011

En riktigt bra dag!

Dagen börja me att man vakna utan röst, jippi dags för förkyldning. Fixa mig och sen åkte jag och Johan in till stan och köpte cirkus biljetter och köpte blommor. Va in på klädfabriken och kontorshuset för att kolla reorna men hitta la inget förutom en klänning och en bok(Laura flickan från havet) men vart lite snål så köpte inget av dem, fast de va rea så va dem inte så billiga.:P
När vi kom hem plantera jag blommorna och sen börja jag rensa grusgången. Sen vart de dags att laga mat men sen kom de roliga, CIRKUS! Gick me min underbara pojkvän.!:D Mycket mysigt.!
När vi kom hem så fick jag köra gräsklipparen för första gången. Johan hade redan klippt en gång men de va så tjockt så de behövde en klipptning till men han skulle gå me trimmerna så hade inte tid att klippa en gång till så då vart de jag.:P När de va klart så fortsatte jag me grusgången. Fick fin besök, Zarah och Jimmie kom förbi för Zarah va ute och övningskörde lite traktor för imorn händer de grejer men de tar vi då.;) Dem va bara här en stund, tog en kaffe och sen åkte dem igen. Gjorde de sista på grusgången, när den va klar så åkte jag och bby och lämna av gräsklipparen vid gården sen bara de vidare ner och tog ett kvälls dopp. Första doppet för iår. Hem och duscha av sig havs vattnet och snart är de dags att jobba.:)
Har som sagt hafte en rikigt trevlig dag. Vart ute i solen(efter längtad) och fått ha Johan i närheten av mig hela dagen och fått omgås me honom.:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3