torsdag 7 juli 2011

Suprice!

Va in till östhammar och hämta en grej som vi glömde igår och köpte mer presentpapper. Hem och duscha.
Johan och jag va och hämta hans syster i öregrund. Hon va snäll och bjöd på pizza som vi tog me oss hem till svärföräldrarnas hus. Sen kom svärföräldrarna hem, dem har vart bort resta så då hade Johans syster fixa iordninga överrasknings fika me tårta och de vart firande av svärfar som fyllde år igår. Han fick massa MF saker av Johan och mig(gissa vems ide, ja inte va de min iaf).:P
När jag kom hem så vart de att sätta mig ner mer lite jobb som jag fått ta hem.
Fått kolla igenom massa adress listor och kollat me adress böckerna så att dem stämmer överens så att rätt människa får rätt tidning för klanten som jobbat när jag vart ledig har stökat till de.
Hur svårt är de att kryssa i ett kryss i en ruta eller sudda ut ett kryss, tydligen är de svårt.:S

Ne nu ska jag säga Go natt och hej då till bby och pussa lite på honom innan man ska göra sig iordning och åka och jobba.^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3