fredag 1 juli 2011

Mini golf och shoping!

Va till Uppsala och träffa min gamla "sambo" Bella. :DFörsov mig så vart en timme sen. Kunde inte sova inatt eftersom Johan jobba hela natten och kom hem vid 7 imorse och jag somna vid 6.
Vi drog till Subway eftersom jag inte ätit frukost. Sen vart de lite shoping och tittande i affärer. Vi gick sen till studenternas och spela mini golf. Jag förlora, skyller på bollen.XD Sen vart de lite mer shoping och tittande. Innan de va dags att dela på oss igen så satte vi oss ner och tog en fick på ett fik.
Shopa lite saker på rea inne på New Yorker, linne, långärmad tröja och en skjorta sen vart de ett par shorts till Johan men de va inte på rea. Leta som en tok efter ett par nya sommar skor men hitta inge som locka.
Stod att de skulle bli regn så man hade ju klätt på sig långa byxor men så klart vart de strålande sol hela dagen så höll på att smälta bort. Vi hade inte lika fint väder här hemma såg jag sen nu på kvällen när man kom hem.
Tack vare de dåliga vädret så har Johan inte lika mycke att göra så ska ta vara på tiden och omgås me honom.:D

Bilder från Kolmården får komma upp sen efter helgen då sommargästerna
åkte hem för dem snor lite av de mobila nätet så de blir alltid segare på helgerna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3