tisdag 5 juli 2011

Min dag!

Börja dagen me att jobba över igen. La mig vid 9 sen upp igen vid 14. Följde me Johan till banken för jag skulle kolla upp en grej oxå. Va till Coop och pris stop och handla.
Hem och diska och Johan va iväg och fixa me djuren. När han kom tillbaka så duschan och sånt men sen åkte vi och hämta hans syster och körde hem henne.
Drog sen vidare in till Östhammar för att träffa upp några kompisar till mig. Vi gick till Gladan och käka sen vart de äfterrätt, mjuk glass på Sibylla.
Jag och Johan åkte sen vidare mot rovsättra för att träffa Krantzen men sen visa de sig att han inte va hemma än så de vart lite bil åkande och kolla runt lite medan vi vänta på att han skulle komma hem. Jag somna i bilen en stund vi fick vänta på han i typ en timme. Har känt mig trött hela dagen så kunde inte hålla ögonen öppna.
När vi kom hem så tog vi en kort promenad.
Nu blir de att sova en lite stund innan man åker och jobbar. Inatt slipper man jobba över iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3