tisdag 12 juli 2011

Cdon.com

Sitter inne på cdon.com och kollar efter några filmer. Höll på me de när jag kom hem från jobbet men somna av att leta.:P Men nu är man vaken igen för Johan kom hem och ville att jag skulle köra honom(han vart inte så poppis just då, ville ju sova) .

Tänkte beställa hem några filmer både till mig själv(passa på när man ändå beställer) och till mamma för hon fyller år på fredag så hade tänkte b la köpa några stycken sen har jag lite andra saker planerat som ska köpas men de köper jag på torsdag.
Ska b la köpa Vampire Diaries säsong 1 till mig, följde de förut på tv men så börja man missa avsnitt så de vart de så rörit att hänga me. Läser ju böckerna men de skilljer sig från tv serien. Är ju rea på cdon just nu så lika bra att passa på.;) DV skulle kostat runt 300:- men nu kostar de bara 149:-, kanon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3