onsdag 20 juli 2011

Följa me!

Följde me Johan när han skulle pressade, är tråkigt att va hemma själv. Dem är inne på deras 2 skörd så måste passa på att va me Johan för snart börjar han jobba "24timmar om dagen" igen och är då nästan aldrig hemma för då ska alla ha hans hjälp me att få pressat.
Men iaf, de vart inte så mycke pressat för pressen paja så de va bara att åka tillbaka. Så de vart att vi åkte hem till svärföräldrarna för fika. Johans syster har namnsdag idag så då vart de tårta. Visst ja jag sa aldrig grattis. Opps.:$ Grattis Sara!:)
Efter fika så stanna Johan kvar för att laga pressen (viket gick bra så nu funkar den igen). Medan han gjorde de så åkte jag hem och duscha och precis när jag myst ner mig i soffan me Ferguson och en ben&jerry glass i handen så ringde Johan och ville att jag skulle komma och hämta honom. Typiskt.:P
Hämta honom och sen har de vart soffläge hela kvällen.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3