onsdag 20 juli 2011

Drygt, jag kunde ju fått sovi!

Lyckades ta mig upp efter 2 timmars sömn för att ringa ett samtal, ja men så klart så ska telefontiderna va ändrade nu bara för att de är sommar så t ex idag öppnar inte telefon tiden fören kl11, jag kunde fått sovit i 3timmar till ju. Drygt!
Ingen ide att gå och lägga sig nu ju för då kommer jag missa tiden för kommer antagligen inte höra alarmet. Blir la till att åka och handla eller nå sånt så man har de gjort fast först frukost känner jag, magen kurrar.
Värkar bli en fin dag så man kan kanske lyckas lägga sig(somna) i solen och försöka få nå färg. Är de bara jag som tycker att de inte känt som sommar? Vart tog sommar 2011 vägen? Jag kanske har sovit bort den.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3