lördag 9 juli 2011

Maskeradfest och traktor entre!

Hade aldrig tid att sitta vi datan igår. Fullt upp hela dagen, fattar inte dem som säger att dem har sååå mycke att göra men ändå hinner dem blogga 4-5ggr per dag då verkar dem inte ha så mycke att göra eller.;)

Vakna upp utan röst men åkte iväg och handla.
Kom hem och fixa iorndning sminket sen stack jag och Johan hem till Jimmie och Zarah där jag bytte om till min "maskerad dräkt", jag och Zarah låna våra karlars jobb kläder eller aah byxor iaf, varsel byxor och ett svart linne och pilotbrillor blev de.:P Killarna hade sina huggarkläder på sig.
När vi va klara så bar de iväg me traktorn.;) Skrev ju att Zarah va ute och övningskörde i torsdas, hon va nämligen ute och öva me att köra me kärra för igår satt killarna i kärran(upp dukat me bord och stolar) medan vi brudar satt i traktor när vi åkte till maskeraden så vi anlände me stil dock va de typ inga där när vi kom. Va lite seg fest eftersom dem flesta hade banga ur i sist stund.
Men vi grilla och spela kubb. Senare lessna vi och vart rastlösa så vi åkte hem igen. Johan och jag va hem och bytte om den åkte alla ner till Öregrund så va vi in på Terassen. Satt där till efter tolv sen va de dags för mig att åka hem eftersom jag skulle jobba, Johan följde oxå me hem.
Under hela dagen hade jag ingen röst, va ganska drygt!

Idag vakna man iaf me lite mer röst nu blir de till att fixa sig igen för vi ska åka och grilla hos Patrik.:P

1 kommentar:

  1. JAg har mycket att göra men hinner blogga en del ändå... Hur? GEnom att förbereda inlägg och skriva tidsinställda inlägg :-) och ta vara på små stunder då jag känner för att blogga plus att blogga genom mobilen är inte dumt :-)

    så bara för att man har mycket att göra betyder det inte att man inte har så mycket att göra om man hinner blogga en del om dagarna :-)

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två..<3