söndag 24 juli 2011

En dag i Uppsala och senare på kvällen Traktor race i stavby!

Oj oj vilken dag, är helt slut! Har ju typ vart vaken mycker mer än ett dygn, somna i ca 40min under färden hem från Uppsala så de är all sömn jag fått sen två igår(lördag) så blir la till att försöka sova lite innan man åker och jobbar annars kommer men ju inte orka, men tänkte första vänta in Johan han är och byter biler, jag skulle gärna vilja ha en massage min rygg gnäller lite.

Men dagen i Uppsala har vart trevlig men dock så dyr.XD Har då aldrig handla för ca 16 000kr på en och samma dag. Men vi fick me oss en 42tums tv som ska stå i sovrummet och sen lite smått och gott från ikea där vi(jag) b la köpte ett sminkbord och spegel och byrå. Vart även en takfläk från Jula, är så jäkla varmt i vårt sovrum. Lite smink och en rosa godis skål från gränby. Sen en liten hemlis men de tänker jag inte berätta än. Kommer bilder sen.:)
Haha just de, va in på media market va där vi köpte tven men vi tog även en sån där digital ram men när jag senare på väg hem kolla på kvittot så fanns de inte me, de stod bara va tven kosta så de betyder att vi fick den där ramen gratis som igentligen skulle kosta 399kr, ibland ska man ha lite tur.:P

Va ju på traktor race nu på kvällen men eftersom man va lite trött och ont i ryggen och de blåste så va de lite små jobbigt + man hade solen rakt i nyllet men trevligt att prata me folk.:) Magnus och Noah(sommar gäster) följde me. Noah är en 3årig pojke som gillar traktorer så de här gilla han. Satt i bilen på vägen hem och kolla igenom reklam blad me honom som han hade me John Deer. Lite svårt att hänga me va han sa.:P

Ne nu tycker jag att Johan ska komma hem. Vi har på börjat att bygga ihop byrån men hann inte klart så skulle vilja få ihop den men de kommer säker få vänta till imorn men massagen skulle inte va helt fel just nu. Johan kom hem nu.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3