tisdag 26 juli 2011

Kom ihåg att lägga i parkeringsbromsen!

Sluta jobba kl 5 imorse men fick vänta i Östhammar till kl 7 då syrran skulle komma, hon åkte nämligen me mamma(hon börja jobba vid 7). Men efter som jag inte orka åka fram och tillbaka till Östhammar så valde jag att vänta på henne så när jag jobba klart åkte jag ner till sjötorget och parkera, satte mig och läste tidningen, hann även lösa sudoku som va i tidningen och hann läsa i min bok men de roliga som hände va de som hände på bilden! Mycke ska man se innan man dör.XD


Hahah han parkera på höger sida av parkeringen. Klev ur för att kolla på anslagstavlan, står me ryggen emot bilen(blåa), bilen börjar rulla bakåt. Fortsätter rulla och han märker inget. Han byter sida av tavlan och kolla vidare. Bilen rullar tills de tar stopp mot den andra bilen som är parkerad på vänster sida. Han kollar mot där bilen stod och upptäcker att den ej står där och kollar runt och får syn på bilen, kollar runt för att se om nån sett nå, han springer till bilen och hoppar in och kör iväg.XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3