fredag 22 juli 2011

Money Money

Fick löne lappen i brevlådan idag och om man säger så här så klara man sig en månad till.;) De dryga va att man fick ut semester ersättning men att nästan allt de gick åt till att skatta. Aja får la tillbaka de nästa år på deklaration.
På månda ska man till tandläkaren oxå så då lär de la gå lite slantar för dem är ju inte billiga. Känner inte för att skaffa nå försökrings grejs heller för jag tycker de inte är värt de för så ofta går jag inte till dem och jag har råd ändå att pröjsa om de skulle va så att jag skulle ha et hål eller två.;)

Fint väder idag men har ingen lust me att göra nånting.! Va meningen att vi skulle åkt till Uppsala men så klart blir de aldrig som man tänkt så då rasa hela dagen för mig så då tappa man lusten för allt.
Funderar på om man ska tröst shopa en ziperall men ska fundera lite till.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3