måndag 4 juli 2011

En blev Tre!

Inatt när jag skulle åka och jobba så kolla jag datan en liten stund och då ser jag i ögon vrån att de va nå svart prick på väggen, så klart va de en stor spindel. Jag vägra låta den springa frit i huset så man inte vet vart de är så gick och hämta en låda. Puta ner den från väggen så den hamna på golvet. Den sprang in bakom gardinen. Lyfte jag då va de ju en till spindel där bakom så nu va dem 2st. Fånga den ena men den som hade suttit på väggen spran in under en fotpall. Flytta på den och japp där va de oxå en till spindel. Hämta tv nya låder och stängde in dem. Johan mosa dem imorse när han vakna.:) Ja så dumma vi är men jag tycker verkligen inte om spindlar, dem är för jäkla äckliga!

Fick jobba över imorse. Första dagen efter "semestern". Hon som brukar cykla ut en del tidingar har semester så jag får ta hennes tidningar oxå i en månad fram över eftersom jag ändå åker runt i östhammar + de tar bara en timme till att köra ut dem tidningarna. Men imorse fick jag åka till Öregrund oxå och hjälpa Ingerd. Vi va la klara efter halv 8.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3