torsdag 14 juli 2011

Film mys me min sjukling!

Vart inge städande idag. Va iväg och handla. Köpte även present till mamma. Idag kom filmerna från cdon oxå. Va lite sol idag så la mig och sola men den solen förvann så då gick jag in och drog ner täcket från sängen till soffan och myste ner mig me Ferguson och kolla på Tummelisa. Barn minnen.XD
Tog en powernap och för en liten stund sen kom Johan hem.
Stackarn, har smittat honom me min förkyldning så han är hes. Nu ska vi mysa ner oss i soffan och kolla på  den nya filmen Beastly. Finns ju som bok men den här verkar som en bra rulle.:)
En snygging åt oss var, jag kollar på Alex Pettyfer och Johan på Venessa Hudgens.;)
Update: Trodde filmen skulle va bättre. Den va lite små seg men ändå mysig för killen va så söt när han försökte impa på tjejen.^^
3av5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3