fredag 22 januari 2010

Avatar..

Usch vart inte mycket sömn inatt Johan snodde täcket hela tiden och tog massa plats.. Ibland är de inte lätt me två personer i en 90 säng.. Tur båda inte är så stora i kroppen men på nått sätt så lyckas Johan ta en jäkla massa plats..:P
Ser att de är några stycken som besökt min blogg, trevligt..:D Ska snart packa ihop mina och Johans saker så de är färdi packat när vi ska ta bussen till Östhammar sen när han slutar..


Va och såg avatar me Johan, Fia, Matte och Oskar igår.. Jag tyckte den va riktigt bra, kommer troligen köpa den på DVD sen när den kommer ut.. Jag brukar inte va så myckte för filmer där dem använder "fjoliga" språk men den här va vackert gjort så då passa de språket in.. Tiden bara flög iväg när man titta på den efter som de händer saker hela tiden.. Dem som inte sätt den så tycker jag att ni ska se den..^^

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3