lördag 16 januari 2010

Nu städas julen ut..

Som vanligt så är de jag som ska göra allt..! Igår när jag kom hem så va de första jag fick göra innan jag kunde laga mat va att diska, plocka/torka av köksbordet och städa undan kastruller som stog me gamla matrester..:S Asså va fan bor jag i för familj..
Och ida så får jag plocka ner julsakerna efter som ingen annan gör de..-.-' Har plocka ner pynt och granen.. Rev sönder mina händer på den jäkla plastgranen så de svider satan på mina händer.. Men nu tog jag lite pause och satte mej här och kollar på "sinbad" me syrran.. Finns massa kvar att göra men dagen är inte slut än som tur är..

Saker att göra ida:
*Dammsuga alla rum..
*Skura handfatet..
*Göra rent spegeln i badrummet..
*Diska..
*Byta bort alla juldukar..
*Städa bänkarna i köket..
*Städa vid spegeln i hallen..
*Hänga tvätt..
*Tvätta..



Hoppas hoppas Johan kommer hit ikväll.. Han sa kanske och då brukar han inte komma men man kan ju alltid hoppas.. Jag hatar att va hemma men när han är här så kan jag klara av att va här utan att bli deppig..
Och om vi inte ses ida så kommer vi inte ses fören på torsda och de kommer jag inte klara..! :( Blir fett grinig/irriterad och deppig när jag inte får träffa Johan på nån dag har jag märkt.."/
Han är den som lyser upp mitt skiit liv..(L)

Johan P<.3

Puss & Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3