fredag 22 januari 2010

La Redoute..

Då va man hemma igen.. Lite dryg när jag och Johan skulle åka bussen så va den sen + att den va full så vi fick stå från jälla och en bit efter alunda.. Jag hoppade va vid Ö-hammar stationen och gick till mammas jobb fick vänta en stund innnan hon slutade.. Fick övningsköra hem och de gick bra.. Jag förstår inte de går skiit bra att köra mammas bil men sen när jag kör körskolans bil så går de inge vidare.. Jag skulle få låna Sandras bil nån gång och övningsköra me så jag får köra lite olika bilar.. Mammas sa att hon och jag kunde övningsköra lite inne i östhammar på sönda.. Ska köra in till Uppsala imorn fast inte inne i uppsala.. Jag kör till fäboden och sen köra mamma därifrån.. Ska bli kul..:P
Imorn blir de bio igen.. Jag, mamma och syrran ska kolla på
"Alvin & Gänget 2".. Syrran fyllde år den 13jan så hon får bion som present..

Fick min La Redoute katalog ida, har längtat efter den.. Dem har snygga kläder synd man inte har pengar så man kan inte köpa något.. :( Men ska sätta mej och titta i den nu och käka pizza.. Jag orkade inte laga mat så mamma köpte pizzor som man slänger in i ugnen..:P
Få se om Johan kommer hit senare ikväll, vilket jag gärna vill..^^<3


Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3