torsdag 28 januari 2010

Usch för snö..!

Väckte syrran nu på morgonen kvart över sju.. Fy så seg hon kan va på morgonen..-.-' Men iaf jag skulle släppa ut katten och fan va me snö de kommit.. När jag öppnar dörren så plogas de snö bakom dörren.. De ligger ett tjockt lager me snö upp på trappen och de brukar inte blåsa upp så mycke (vi har en ganska hög trapp).. Usch jag har verkligen tröttna på allt de här vita nu! Har aldrig riktigt gillar snö, de är kallt och de blir blött när de smälter.. Tycker de är så tråkigt att behöva ha på sej massa kläder, man fryser ju iaf.. Ne NU vill jag ha sommar..!:D

Nu ska jag gå och klä på mej och packa de sista och checka så jag har allt me mej till Johan..^^ Blir la kasnske till att skota snö och hämta ved om ja hinner innan mamma kommer och hämtar mej..

Puss & Kram

1 kommentar:

  1. :) Vad bra! Jo allt är bara bra, mycket snö bara tycker att det får vara nog nu. För det är fan snö överallt nästan in i hallen. iiish..hur går det med bil körande då?Har du skrivit teoriprovet, och kört halkbana? Vi håller tummarnan för dig här iaf. KRAM

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två..<3