lördag 23 januari 2010

Kladd..

Happ får la snart gå och lägga mej så jag orkar me dagen imorn, funderar på om jag ska duscha nu lr imorgon men de lutar mer åt imorgon för jag börjar bli för trött..
Ingen Johan kom hit vilket jag redan hade lista ut för jag märkte redan på bussen när jag skulle kliva av, hörde på hans röst hur tonläget lät och hur han betede sej.. Ganska lätt att läsa av den pojken ibland..:P Men han sa att han skulle komma hit imorgon iställe när jag kommit hem från uppsala.. :P
Hade lite tråkigt nu på kvällen så jag kladda lite me papper och penna.. Inte speciellt likt men jag är ganska ringrostig efter som jag inte ritat något seriöst eller typ ritat något alls på över 1år.. Tycker han ser lite galen ut me ögonen men jag har svårt att rita ögon, oki..?XD
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3