torsdag 14 januari 2010

Singelfest på Kalas..

Igår fyllde syrran 11år så hon fick i present av mamma och mej att gå på bio och se "Alvin och gänget 2" och sen käka hamburgare.. Så nästa vecka blir de bio som gäller..:)

Haha igår kvällen va de krogen som gällde..;) Börja inge vidare på elevhemmet, va nära på att stanna hemma men ett litet snack me Johan så va de löst och jag följde me iaf och de vart mycke bättre när vi väl kom till krogen.. De va inte mycke folk men jag hade trevligt ändå, vart en lyckad kväll.. Träffa även en gammal bekant som jag snacka lite me..:P Få se när dem lägger upp vimmel bilderna, undrar hur dem vart och jag undrar om jag vart me på film oxå..:S
Rött band betyder Upptagen..;)

Haha Honken vart lite trött..XD
Haha härliga grabbar..XD

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3