lördag 9 januari 2010

Hemma hos hjärtat..

Sitter hemma hos Johan och gör inte så mycket.. Han är vid gården och fixar me nått.. Färgade nyss Saras hår, får se om de vart bra..:P
Har inte gjort så mycket ida annars..

I torsdas så va jag så duktig att jag körde ner i diket me mammas bil.. Glömde bort att mamma hade ett sommar däck ibak så de släppt när jag hade lite för hög fart i en backe och i kurvan som kom efter så jag fick sladd men jag lyckades manuvrera bilen så vi inte hamna i ett stenrös iaf.. Mamma vart inte arg iaf vilket va skönt, hon sa att de kunde hända vem som helst och sen ringde hon till sitt jobb och sa att hon skulle bli lite sen.. De lyckade va att jag skulle ha körlektion samma dag..:P Och den lektionen gick inte så bra tycker jag, de gick lite ryckigt men jag va inte van vid bilen + nervös.. Men ska boka en körlektions packet nästa vecka, 11lektioner =t yp 6500spänn jippi..:(
Johan kom och hämta mej efter lektionen, på kvällen fick vi köra hemma mamma efter jobbet efter som vi inte fick upp bilden på morgonen ur diket, Anders drog upp den lite senare på dagen då hans traktor äntligen ville starta.. Efter vi lämnat av mamma i moxboda så åkte vi hem till mej så jag fick hämta lite saker så jag kunde va hos Johan hela helgen.. Imorn åker vi tillbaka till Jälla för på månda är de skola igen..



Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3