lördag 23 januari 2010

Uppsala..

Sitter och väntar på att min kära b-friend ska komma hit.. :) Tror han fick lite skuldekänslor från igår efter som han inte kom igår.. ;P Men medan jag väntar kan ja berätta lite va jag har gjort ida..

Va till Uppsala me mamma och syrran.. Va in i olika affärer.. Känner mej stolt, körde in till uppsala och in i massa rondeller för att ta mej till fäboden och de gick fin fint.. Köpte sand 85:- och mat ?:- och lite annat till Oktober sen fanns de en loppis precis brövid som vi hitta lite saker..
Kan ju göra lite reklam för fäboden och säga att jag tycker man ska åka dit om man är intresserad att köpa djur t ex kaniner, hamstar, fåglar och andra gnaggare + dem har massa roligt till djuren, maten är fräsch när man köper den.. Dem tar bara kontanter.. Fäbodens hemsida klicka Här..

Åkte till Ö&B sen in till stan och va in på apoteket och sen på bio "Alvin & Gänget 2"..^^ Rolig och söt film.. Kände mej dock lite utmobbad efter som de bara va små barn me deras föräldrar som kolla..XD Efter bion vart de hamburgare på Max och sen till gränby.. När vi kollar klart på gränby var de hemförd och jag fick köra.. ;)
Från din sko REA 199:- (ord 499:-)

Loppis 30:-

Apoteket 69:- och 59:-


Loppis Kopp med fat 30:- (lite onödigt köp men ja kunde inte låta bli..:P)


Fäboden Skål 23:- och Toalet 36:-
Min snälla mamma betalade allt detta till mej efter som ja är pank me pengar.. Ibland kan hon va otroligt snäll..! :D Jag får va snäll tillbaka på nått sätt.. :P

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3