tisdag 12 januari 2010

Mer körlektioner..

Japp ida bokade jag in fler körlektioner, 6st lektioner och ska boka in 5 till senare.. Har lektion nästa månda, får se hur de går.. Tänkte köra 2-3 lektioner och sen kanske boka in halkbana så man får den gjord.. Sen är de bara att tuta och köra och sattsa på skrivning och uppkörning.. Mitt mål är att bli klar me körkortet innan maj, hoppas på att jag kan fixa de, ibland går ju tiden fortare än man tänkt sej så man kanske inte hinner me allt fast de känns som man har massa tid..

Usch har massa att göra ida känns de som..
*Boka körlektioner
*Städa hamsterburen
*Hänga tvätt
*Tvätta
*Duscha
*Packa väskan
*Städa
*Skriva CV
*Skriva ut lite saker till Johan
*Fixa naglarna




Imorn är de krogen som gäller, folk från Jälla som ska ut..^^ Singelfest på Kalas.. Känns lite fel när de står singelfest men de kommer delas ut band som visar om man är singel eller upptagen *hehe*.. Få se om Diana hänger me eller om hon ångrar sej eftersom hon har skola dagen efter, visst de har jag me men jag börjar inte förren 14..

Ne ska la försöka mej på mitt cv så jag blir klar me de nån gång..

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3