fredag 29 januari 2010

Väntar..

Så nu har man fått mat i magen och duschat så nu är de bara att vänta på Johans lilla studentrum tills han slutar skolan vid 4.. Sen åker vi hem till honom, jag stannar hos honom hela helgen..^^
I morgon har vi vart tillsammans i 6 Månader..!:D Siffran låter så lite men de känns längre.. :P



Igår gick körlektionen riktigt bra för en gång skull.. Fick ett halvt kryss godkännt i att starta i backe me och utan parkeringsbroms..-.-' Min körlektion krocka me min matte lektion så jag missa matten men vi hade tydligen inte gjort så mycke men ändå, jag tycker de här kapitlet i matten är skiit klurigt så de va inte så bra att jag missa men men inte så mycke att göra åt nu får ta igen de på månda..

Ne dags att göra lite nytta, tänkte dammsuga Johans rum och göra rent i handfatet och spegeln.. ;)


Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3