onsdag 27 januari 2010

Lite spännande hur en 11 åring tänker..

Ida gjorde faktist min syster mat och hon är 11år.. De va ju inte så avancerad mat, stekt potatis me köttbullar, undra hur många 11åringar som kan laga mat, syrran klara sej själv hemma och kan laga mat om de så behövs de är ganska starkt gjort, själv hade jag de lika dant.. Jag fick lära mej tidigt att ta hand om själv vilket jag är väldigt glad för idagens läget, slippa behöva va beroende av andra och ha förståelse över saker som andra kanske inte har som t ex dem som får allt serverat..

Vid matbordet så säger syrran att hon mår dåligt, jag trodde hon äti för mycket men då berätta hon att hon va rädd för va som kommer hända år 2012.. De va tydligen någon klasskompis till henne som sagt de att jorden kommer gå under.. Jag förklar för henne att de där är inget man ska tro på, man gick ju runt och sa så när de skulle bli år 2000 men hände de något då....nepp, så de är ju inge att va rädd för..
Men man vet ju aldrig, själv så tror jag inte på de.. Gör ni..?


Ne nu ska jag lägga en ansiksmask och ta en dusch sen bänka mej framför tv:n och kolla på Robinson och Andra Avenyn.. Ska hinna me att packa ikväll oxå för imorn åker jag till Johan.. :D<3
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3