måndag 18 januari 2010

Cv:n utlämnade..

Imorse väckte jag syrran vid kvart över 7 och skicka na till skolan sen övningskörde jag till östhammar för att ta bussen 8.45 till Uppsala.. Hade matte lektion, träffa på Emma i skolan efter lektionen så jag snacka lite me henne sen åkte jag tillbaka till Östhammar så jag kom dit vid halv 2.. Jag gick runt och lämna in CV:n.. ;) Lämna in på ICA, Lindbergs (klädaffär), konsum, Djur-eliten och Granngården.. Få se om någon nappar, är mest sugen på klädbutiken.. :) Sen när jag lämnat ut cv:n så gick jag till Johanna och vänta på att körletionen skulle börja.. Vid fyra tiden så gick jag till sibylla för att möta upp körläraren.. Gick bättre ida, läraren tyckte de hade blivit lite bättre men de fanns fortfarande saker kvar att träna på.. Har körlektion igen på torsda kl7.30, ich tidigt.. Aja efter körlektioen ida så gick jag tillbaka till Johanna och va hos henne till kl 9 då mamma sluta.. Körde hem och de gick helt oki..^^
Johan messa och undra om jag ville följa me på bio på tordag, jag sa jag inte hade råd men då sa han att han kunde bjuda mej så på torsda blir de bio "Avatar" me Johan, Sofia, Matte och Oskar.. Kommer bli kul..:D

Ne ska gå och lägga mej nu, ska väcka syrran imorn igen.. Tur man kan gå och lägga sej igen efter man skickat iväg henne till skolan..:P


Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3