söndag 17 januari 2010

Söndag..

Johan kom hit igår.. As glad för de..!:D Han va nog inte så glad på mej ett tag, för jag dryga mej typ halva natten för jag kunde inte sova men men han fick sova ett tag inatt iaf..:P Han åkte vid tolv tiden ida för han skulle hämta sin syrra i östhammar vid halv ett. Efter han åkte så börja jag städa som vanligt så de är typ de jag har gjort hela dagen..

Oooh nå hemskt hände ida lr så hämskt är de inte men för mej är de inte så kul, en mapp på min bärbara hårdisk bara försvann, jag kan inte hitta den nån stanns..:( Fattar inte va som hände men aja den är bort.."/ Tur de inte va så jätte viktiga saker i den..

Imorn är de skola som gäller igen.. Åkte inte till Jälla ida för Johan skulle åka imorn..
Han ska åka traktor in och lämna den på agro och han börjar senare än va jag gör, så imorn blir de lite övningskörning på morgonen och sen på eftermiddan blir de körlektion.. Ska gå till Johanna efter körlektionen och va hos henne tills mamma slutar vid 9 tiden.. Ska bli kul att träffa henne igen..:D Ska försöka dela ut mina CV:n imorn någongång, satt och skrev ut dom nyss.. Få se om man får nått napp.. ;)

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3