söndag 17 januari 2010

Pappas flicka..











Satt och kolla i mitt foto album och då börja tankarna flyga runt.. Jag har alltid varit pappas flicka.. Jag skulle alltid va me pappa när han höll på me saker t ex mecka me bilen, om han åkte någonstans så ville jag följa me.. När jag va jätte lite och sov i barnvagn så kunde mamma ta me mej när hon och pappa va ut i skogen och högg, så fort pappa stängde av motorsågen så vakna jag och börja gråta, haha inte många ungar som sover medans en motorsåg bromar omkring dem och sen vaknar bara för att man stänger av den..
Minns när mamma och pappa skilde sej så bråka dem om mej.. Mamma tyckte pappa aldrig sett mej fast jag alltid vart me honom och pappa sa såklart emot.. Men de ja inte förstår varför ser du mej inte nu då..? Har snart inte träffat dej på 2år!! Få se om du minns att jag fyller 20 i år och om du äns minns när jag fyller år..

I wait for the postman to bring me a letter
And I wait for the good Lord to make me feel better
And I carry the weight of the world on my shoulders
Family in crisis that only grows older

Why'd you have to go

Daughter to father, daughter to father
I am broken but I am hoping
I am crying, a part of me is dying
I dream of another you, one who would never
Never leave me alone to pick up the pieces
I don’t know you, but I still want to
Tell me the truth, did you ever love me

I love you!

And I wait for the postman to bring me a letter

Delar av Lindsay Lohan låt Daughter to Father
Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Du är alltid pappas flicka, även då och nu!
    det stämmer det du skriver, var du sjuk, så var jag hemma, med dig och mamma jobbade. När det var skogsbrand i gimo höll vi på och få helikopter på taket på bilen, vid hargs hushålls maskiner. när vi åkte och hämta mamma från jobbet på hargs skogen sa du " titta pappa, titta pappa stor kisse" som var ett Lo katt. Pil i foten, pakethållare på näsan mm..konstigheter har du haft för dig då som nu. Nu är det lite körigt, när jag hjälper Glenn och bygga hus, vi ska flytta söderut. Hoppas du törs hälsa på någon gång. Det är lika långt från mig till dig, och dig till mig. Och jag vet när du fyller år! hahah 7 dagar före farfar. Vi ska flytta till koja från slott. Många kramar PAPPA!Hälsa Johan (pojkvännen)

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två..<3