onsdag 27 januari 2010

Trafikskolan är sämst..

Satt uppe till 3 och höll på me designen här på bloggen.. Vart ju rikitgt bra tycker iaf jag.. :P

Imorse va ingen bra morgon.. Kl 8.45 ringde min mobil och de är ett nr jag inte känner igen, jag svarar och de va min körlärare, jag hade tydligen haft körlektion kl 8.30 fast ja är 99% säker på att jag skulle haft min lektion imorgon halv nio.. Jag ringde upp körskolan och kolla om dem boka fel, dem sa dem skulle ringa upp igen aah tror ni de va nån som ringde eller? ne, så nu skiiter jag i dem och nästa gång jag ska boka lektioner så bokar jag dem själv via internet.. När jag snacka me körläraren så boka han in mej direkt så jag fick en ny tid imorgon fast kl 16.00..-.-' Gu va glad jag kommer va på den lektionen, not.. Är redan irriterad på min körlärare för att ja tycker han är dryg och trycker ner än så man tycker de är inge kul att köra + att efter jag kört 3lektioner så sa han att jag inte skulle bli klar me körningen under de 11 lektionspacket som jag bokat, kul att få höra liksom.. Får väl försöka står ut dem resterande 7 lektionerna jag har kvar.. Bläää..!
Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Hej!Ville bara säga att jag gillar din blogg :) Den är kul att läsa. Jag gjorde lite reklam för din blogg på min, hoppas det var okej? Annars så säg till. Hoppas allt är bra!
    Lycka till med körkortet, jag tror du kommer klara det galant :P
    Kram Ullis

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två..<3