lördag 30 oktober 2010

1år 3Månader..

Jahaja idag är de halloween och idag firar jag och Johan 15månader..<3

Vart ingen update igår efter som vi hade gäster här..:P Vi käka tacos och kolla på film men mitt i filmen vart de att vi åkte och hämte en demo traktor som Johan har låna hem för att "testa"(leka me)..:P Efter som pojkarna körde hem traktor  och jag och Fia åkte bil så kom vi hem långt innan dem så de vart att vi kolla på scream som börja precis när vi kom hem, när pöjkarna kom hem så kolla vi klart på den och käka godis, sen kolla vidare på filmen som vi kolla på innnan..:P Innan filmen va slut så va de dags för mig att åka och jobba.. Kom hem vid 8 imorse, fick köra gimo-rundan.. Chefen berätta att jag ska lära mig ett till område snart, men hon skulle höra av sig mer om de..Kul!:)
Ikväll/inatt är man ledig!!:D
Grabbarna är ute och "jobbar/plojer" (leker me traktor:P) ute på nån åker och Fia åkte hem.. Btw när jag säger att dem leker så mena ja ju inte att leker sönder den eller nå sånt, men dem blir som små pojkar när dem är me maskiner så då kanske ni fattar va jag menar leker..:P I min ensamhet har jag diskat och nu tänkte jag sätta mig och kolla på en film och fixa naglarna innan grabbarna kommer hem och ska ha mat, får även en till gäst idag som ska äta här, Christer..:P Han ska nämligen me oss ikväll  när vi ska till Jimmie för att förfesta och krogen efter de..:P Och de sköna är att jag kör INTE!..:P Kommer inte va nykter ikväll kan jag lova..;) Hehe vi får visa Matte hur Östhammars uteliv är..XD
Har dock ett problem, VA SKA MAN HA PÅ SIG? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3