tisdag 26 oktober 2010

Allt och inget..

Idag mår man bättre än va de gjorde igår iallafall.. Stackars Johan som fick stå ut me mig.. Ni som känner mig vet att jag kan ha ett för jävla humör.. Tycker inte om när jag blir så men jag kan inte rå för de, man kan inte alltid må bra..:( Idag blir de till att ta igen de man inte gjorde igår.. Sitter och funderar på om jag ska åka till Uppsala imorn eller om jag ska göra de på torsdag.. Johan har fullt upp hela veckan så han har inte tid att åka in men jag orkar inte sitta här hemma hela veckan..
Kanske ska man göra iordnings ett CV och lämna in i lite affärer, skulle ju inte skadda me ett till jobb så man har nå att göra i veckerna dock långt att åka till Uppsala men de är där de jobb som jag vill jobba me finns..  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3