lördag 23 oktober 2010

Jobbig natt..

Fy vilken natt de vart.. Johan & co kom me bussen från Elmia vid tolv och då kom J´s mamma och hämta mig för jag fick köra hem J´s svågers bil hem till J´s familj sen körde J´s mamma hem oss.. Sen va de bara för mig att åka till jobbet och så klart så va lasbilen som lämna tidningarna sen så man kom inte iväg fören en timme snare än vanligt och jag hade massa ändringar som skulle göras så man fick skrapa is från postlåderna för att kunna fästa lappen och dem man skulle ta bort satt som fast så de tog tid innan man kom hem till sängen, hann t om bli lite ljust ute innan man kom hem..:S När man äntligen fått komma till sin varma säng och sova en stund så vaknar man av att Johan har trängt in mig mot väggen så jag inte kan röra på mig, knuffar på han så han flyttar sig så man kan somna om men efter sen stund ringer Johans jäkla telefon men somna om och efter nån timme så ringer den igen, lagom arg man blir.. Johan gick upp iaf och stack och jobbet och jag kunde få sova i lugn och ro, sov till 4 då Johan ringde och sa att jag kunde börja göra mat för han skulle snart komma hem..
Är fortfarande trött men idag jobbar man sista dagen sen är man ledig ett par dagar igen så då kan man sova..;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3