onsdag 13 oktober 2010

Jag ska måla hela världen..

Hehe nje kanske inte hela världen men de känns som de.. Handleden är ganska mör.. Målade idag oxå.. Vart klar me gaveln på maskinhallen och började måla på verkstan så om de är fint väder imorn så blir de till att måla imorn me.. Suck säger jag bara.. Hehe va inte lika mycke gnäll idag iaf efter som de inte blåste + jag hade fått låna en jacka av Johan så om de blåset så blåste de inte igenom iaf dock så vart de kallt om ansiktet men men höst är höst..:P
Ne nu ska jag diska och starta en maskin me tvätt sen ska jag bara slappa framför tv:n..^^ Ska se om man får nån tid till att titta på The Last Airbender ikväll efter alla roliga tv-program som t ex PH, Bonde söker fru, välkommen åter och kungarna av tylösand + jag vill vänta på att bby ska komma hem för han kanske oxå vill se filmen..^^.. När men ser trailern så verkar den ju va en bra film..

(Bioprämier den 15 Oktober har jag för mig..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3