torsdag 14 oktober 2010

Beställt ny säng..:)

Börja morgonen me att följa me Johan till gården och måla vidare på verkastan.. Skiit fint väder men sen vid 1-2 va vi hem till hans familj och fika och då börja de regna och hagla men de sluta så jag hoppa upp i skopan för att måla vidare och Johan hissa upp mig och gick iväg för att pyssla me sitt men han fick inte göra de länge fören jag ropar att han ska hissa ner mig igen och att jag vill hem för de började hagla me blandning av regn och jag stod under ett plåttak så allt vatten forsa över mig och ner i nacken så de va inte så kul så då fattar ni kanske varför jag ville hem..:P Men jag hann få färdigt gaveln iaf.. Fortsättning följer me måleriet för jag har en del kvar att göra.. Hehe..
Johan gav upp me de han höll på me och vi åkte hem.. När vi va hemma fick Johan nå shopping sug så vi stack till EWE-möbler för att kolla efter madrasser till sängramen som vi fått.. Men allt sluta me att vi köpte en helt ny säng för ca 10.000:-, de va kampanjpris så de va lika bra att passa på tyckte Johan.. Vi va dem första som fick testa demo sängen dem hade för dem höll precis på att packa upp den när vi kom dit..;) Sängen kommer att bli hem körd om 2 veckor.. Längtar!! Snart kan vi flytta in i sovrummet.. :D
Åkte sen till Coop och handla men halv vägs hem så ringer Johans pappa och säger att de är strömavbrott så att vi borde passa på att äta i Östhammar så de va bara att vända och åkta till stopp 76 och käka lite.. Strömen va tillbaka när vi kom hem så de va ju skönt.. Nu blir de till att försöka få fart på en brasa så man får de varmt och mysigt och senare ikväll blir de kanske film, vart ingen igår för vi va så trötta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3