måndag 25 oktober 2010

I´s this life..?

Vakna helt på fel sida idag.. Drog bara täcket över huvet och låg kvar och ville inte kliva upp.. Vet att jag har massa att göra men jag är så less på de.. Mitt liv är så tråkigt just nu, kliva upp och fixa kattlådan, diska, tvätta, bära in ved, laga mat, små plocka undan saker, glo på tv/sitta vid datan och nån gång i veckan åka och handla och jobba oftast på helger.. Va själv hela dagarna.. Känns som jag inte har nå mål i livet, har ingen anning om va jag vill, jag bara låter dagarna gå.. De är så härligt att lyssna på Johan när han berättar om sina drömmar och va han vill göra(jag ingår i dem drömmarna, så söt<3), jag önska jag oxå hade såna drömmar.. 
De jag vet att jag vill är komma bort från Östhammar och börja om nån annan stanns men jag kommer aldrig kunna komma här ifrån efter som jag inte vill lämna Johan, han har ju sitt jobb här så han kan ju inte lämna allt så då finns de ju inge annat alltenativ än att stanna.. Älskar Johan för mycke..<3   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3