söndag 10 oktober 2010

Lite om va som hänt...

Ja va har hänt dem här dagarna jag vart utan internet.... -Inte ett skiit..:P
Vart hemma och dega i soffan för de mesta.. Jobba nu i helgen och de va andra helgen på rad som jag sett polisen va ute och cirkulera i lilla Östhammar och den här gången vart jag t om me stoppad av polisen mitt inatten.. Höll inte på att få ner rutan på passagerarsidan men lyckades till sist me lite våld sen nästa dag jag testa så fick jag inte alls ner rutan, skiit bil..XD Men tillbaka till poliserna, dem fråga bara om jag sett en bil som dem tydligen kolla efter.. Skratta lite för mig själv för dem sa ju bilmodell och jag som har noll koll på bilar liksom hur ska ja kunna veta hur den modellen ser ut men jag hade bara sett en bil under natten och de va nattsjuren(stavning?) så de va lätt att lista ut att jag inte sett den bilen..XD
Nästa helg blir de bara att jobba söndag.. Tråkigt men skönt ändå efter som de går fort på söndagar men jag hade gärna haft lördan oxå för de är massa reklamblad om en tidning som ska delas ut till varje låda så då får man extra betalt eftersom de tar extra tid att dela ut alla.. Men men, passa på att supa på freda kanske då efter som jag annars brukar jobba varje helg, aja vi får se hur de blir me den saken..;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3