lördag 16 oktober 2010

Historia läxa..

Usch jag trodde man kommit ifrån allt de där som hade me läxor att göra.. :P Men nopp, syrran är ju här och då har hon släppa me sig en historia läxa som hon vill att jag ska hjälpa henne me.. Jag som är såååå duktig me allt som ha me skola att göra, not..:P Men jag satte mig ner och lästa igenom va dem skulle skriva och svara på men den här lärare är ju värre än dem jag hade på jälla, han har skrivit massa texter som inte är stälda som fråger så man vet inte va man ska svara på förutom att ibland står de i nån parantes att man ska googla ordet men sen står de att man ska fördjupa sig om de han skrivit men de är ju de att han redan skrivit allt som ska skriva om de ämnet..:S Hel snurrig lärare värkar de som eller är de jag som inte fattar.. Men jag lyckades hjälpa henne me orden som man skulle googla iaf och lite till.. Fast vissa av orden gick inte att googla för man fick inge vettigt svar.. Men nu har jag iaf hjälpt henne lite iaf, jag tyckte hon skulle fråga vår styvfarsa om hjälp för han är jäkligt smart och kan de mesta så få se om hon tar hjälp av honom..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3