lördag 16 oktober 2010

Syster på besök igen..:P

Suck så trött jag blir på trådlöst internet.. Den förra dosan paja ju och den gamla som jag hade är lite gnällig på kvällarna, den hittar inge nätverk att använda.. Aja mamma kommer hit idag me syrran så då ska jag tjata att hon ska ringa efter ett nytt..
Igår vart de en städ dag så nu är huset rent och fint.. Och inte vart de nå supa för mig igår heller.. Suck den ända gång jag är ledig nej då är de ingen som kan hitta på att göra nått..-.-' Aja kanske får nån lediga helgdag till iframtiden annars är de nog nyår som gäller om de inte snöar för snöar de så kommer jag ingen stanns för då måste Johan jobba(ploga snö)..
Som jag nämde förut så kommer min syster hit idag och ska va här till imorn.. Blir nog till att kolla på film eftersom vädret är skiit kallt.. Hade tänkte måla en stund innan syrran kommer men vädret blir ju bara värre och värre för varje dag så de är ju inte så lockande att stå ute.."/

Btw igår åkte verkligen fel person ut från idol.. Minnah har ju en kanon röst.. Tycker Elin ska ut..!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3