torsdag 21 oktober 2010

Lek i höstvädret..

Här kommer massa bilder från dagen ute me lek och bus..:P Katterna hade spring i benen så dem hoppa och kasta sig bland löven..:P Mysig va de men kallt om fingrarna jag tror jag behöver köpa mig ett par vantar, får göra de nästa vecka för då blir de nog en uppsala resa..:) På kvällen efter maten så följde jag me bby när han jobba och de va första och sista gången jag åker me när han kör skiit, fy fan sicken lukt.. Jag va ju inte riktigt van me lukten så jag fick en fin huvvudverk men som tur så vart de inte så många vänder.. Kom hem och kolla på tv och nu ska jag sova en stund innan jobbet.. Hade sån tur att jag får jobba tor-sön..:) Jobba imorse och de gick fin fint förutom att de va ganska kallt men inatt känns de som da kan bli kallare så de blir till att klä på sig.. Och imorn blir man själv hela dagen för Johan sticker till Elmia på traktormässa.. Bläää.. Han hinner åka innan jag kommer hem från jobbet..:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3