tisdag 12 oktober 2010

Fortsatt där jag sluta..

Kom hem för en stund sen från att vart vid gården och fortsatt att måla på maskinhallen.. Måla en bra bit, är klar me ena lång sidan iaf och kommit en bit på gaveln men de är en del kvar att göra.. Suck..
Har blåst som f*n idag så de va inge vidare kul att måla.. Hade 3 tröjer och leggings under ett par mjukisar och de blåste rak igenom allt så fy satan va jag frös.. Dålig me fet på kroppen + dålig blodcirkulation= Pain att va ute när de är kallt.. Fick låna Johans jacka en stund medan jag vänta att han skulle bli klar me de han höll på me för jag tyckte jag målat klart när jag inte hade någon känsel nånstans så då gav jag upp.. Johan sa att han skulle köpa ordentliga arbetskläder åt mig när han såg hur mycke jag frös, gulli han är..^^ Haha Höll på att blåsa ur skopan när viden tog i oxå, smidigt.. :P
Men nu är man hemma och ska hämta ved och starta en brasa så de blir varmt och skönt inne..^^ Sen blir de till att små pyssla me saker fram till 3 för då är de Top model och sen blir de la till att fortsätta plocka me saker..^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3